מתחם היד השנייה

מארגני כנס "עולמות 2020" מעמידים מתחם דוכני יד שנייה כשירות לקהל המבקרים, במטרה לאפשר למעוניינים בכך להציע פריטים ברוח הכנס למכירה, כגון ספרי מדע בדיוני ופנטזיה, חוברות קומיקס ומנגה, פוסטרים, סרטים, דגמים, אקשן פיגרס ועוד.

השימוש בדוכנים כפוף לתנאי השימוש המובאים להלן. מבקרים שמעוניינים למכור פריטים יכולים למסור אותם בדוכן ולאסוף אותם או את תמורתם בסוף הכנס. מכירת הפריטים אינה כרוכה בעמלה.

שעות פתיחת הדוכן:

הדוכן יהיה פתוח החל מהשעה 9:00 בבוקר ועד לשעה 20:00 בערב בשני ימי הכנס. שימו לב לפירוט שלהלן.

יום א', 12/4 — הבאת פריטים החל מהשעה 9:00, קנייה ומכירה בשעות 20:00-12:00.
יום ב', 13/4 — הבאת פריטים עד השעה 15:00, קנייה ומכירה בשעות 17:00-10:00, זיכוי עד השעה 20:00.

לשם הגשת הפריטים למכירה תצטרכו למלא את טופס דוכן היד השנייה. הטופס המקוון יעלה בקרוב.
שימו לב: בשונה מבעבר, אין צורך להדפיס את הטופס ולהביאו פיזית לדוכן. במקום זאת, אנא מלאו את הטופס המקוון לפני בואכם אל הדוכן.

לשאלות ולהסברים נוספים אנא פנו אלינו בדוא"ל secondhand@olamot-con.org.il.

תנאי השימוש בדוכן יד שנייה – עולמות 2020

במסגרת כנס עולמות מעמידים מארגני הכנס (להלן: הנהלת הכנס) דוכן יד שנייה (להלן: הדוכן) לשימוש קהל המבקרים. מטרת הדוכן היא לתווך בין מבקרים המעוניינים למכור פריטים השייכים להם (להלן: המוכר) וקשורים לנושאי הכנס (מדע בדיוני, פנטזיה, אנימה ומנגה), לבין מבקרים שמעוניינים לרכוש אותם, בצורה מוסדרת ומסודרת. השימוש בדוכן מותנה בהסכמת המוכר לתנאים המפורטים למטה. התנאים שלהלן כתובים בלשון זכר אך תקפים לשני המינים.

תנאי השימוש:

  1. על הפריטים הנמכרים להיות קשורים לאופי הכנס, כלומר למדע בדיוני, פנטזיה, אנימה ומנגה, או למשחקי תפקידים. פריטים אחרים לא יתקבלו ולא יוצגו בדוכן.
  2. לא יימכרו פריטים מתוצרת עצמית. הדוכן מיועד לפריטים מיד שנייה בלבד.
  3. לא יתאפשר למכור פריט יחיד בסכום העולה על 200 שקלים.
  4. כל מוכר רשאי למכור עד 25 פריטים. לא תתאפשר מכירה של פריטים רבים יותר.
  5. לא יתקבלו פריטים שיש במכירתם משום הפרה של זכויות יוצרים, כגון דיסקים צרובים, ספרים משוכפלים וכדומה.
  6. לדוכן אין רישיון למכור כלי נשק. על כן לא יתקבלו פריטים כגון חרבות וכלי נשק, שיש במכירתם עבירה על החוק.
  7. הנהלת הכנס שומרת לעצמה את הזכות לא לקבל פריטים מאדם מסוים, לא לקבל פריטים מסוימים או להפסיק לקבל פריטים בכלל.
  8. הנהלת הכנס אינה מתחייבת למכור את הפריטים שיימסרו לדוכן.
  9. מחירי הפריטים ייקבעו אך ורק על ידי המוכר. על המחירים להיות בכפולות של 5 שקלים.
  10. המוכר רשאי לשנות את המחיר המבוקש אך ורק בכתב ובחתימה על טופס חדש, ולאחר איסוף הפריטים שלא נמכרו והחזרת אישור המסירה של הטופס הקודם.
  11. יש לציין במפורט כל פריט שנמכר בדוכן. רק פריטים שיימכרו יחד באותו מחיר יירשמו יחד בטופס הפריטים.
  12. הנהלת הכנס אינה אחראית על הפריטים במקרה של נזק, אובדן או גנבה, גם אם אירעו בזמן הפעלת הדוכן או בעת אחסון המוצרים.
  13. הנחת הפריטים בדוכן תיעשה אך ורק על ידי צוות הדוכן, לאחר קבלת הטופס המלא מהמוכר.
  14. הנהלת הכנס אחראית לאחסון הפריטים שלא נמכרו ביום הכנס הראשון, עד לפתיחת הדוכן למחרת, בכפוף לסעיף 10 לעיל.
  15. על המוכר מוטלת האחריות לאסוף את הפריטים ו/או את הכסף תמורתם עד לשעת סגירת הדוכן ביום האחרון של הכנס.
  16. הנהלת הכנס אינה מחויבת לשעות הפתיחה והסגירה של הדוכן. על המוכר מוטלת האחריות לברר את שעות פעילות הדוכן בכל יום, וזאת למרות מה שמצוין בטופס דוכן היד השנייה ובעמוד זה באתר הכנס.
  17. לא יתאפשר לאסוף פריטים או כסף מהדוכן ללא הצגת אישור המסירה.
  18. אם בעל הפריט מעוניין לתרום פריט במקרה שלא יימכר, עליו לסמן את העמודה המתאימה בטופס דוכן היד השנייה.
  19. פריטים שלא יימצא להם דורש לאחר סגירת הדוכן ביום האחרון של הכנס ייתרמו בהתאם לשיקול דעתה של הנהלת הכנס. כסף שלא יידרש עד לסגירת הדוכן ייחשב כאילו נתרם לכנס.

 

הנחיות למילוי הטופס

  1. יש למלא רק את הנתונים האישיים של בעל הפריטים ואת תיאורי הפריטים.
  2. יש למלא את כל הסעיפים הרלוונטיים בטופס: שם הפריט, סוג הפריט (ספר, משחק, DVD, דגם וכו') ומחירו. המחיר ומילוי סעיף התרומה נתונים לשיקול דעתכם.
  3. אם ברצונכם לתרום את הפריט במקרה שלא יימכר, אנא סמנו X בעמודה המתאימה.
  4. אין לחתום על הטופס אלא אם כן קראת והבנת את תנאי השימוש בדוכן כפי שהם מופיעים בדוכן ובאתר. השימוש בדוכן מותנה בהסכמת בעל הפריטים לתנאים המפורטים בתנאי השימוש בדוכן.

 

שאלות נוספות

האם יש הגבלה על כמות הפריטים שאפשר למכור?
כן. אפשר למכור עד 25 פריטים.

איך לארוז את הפריטים שלי?
אנא הקפידו לארוז כל פריט באופן המתאים לו ביותר. הנהלת הכנס לא אחראית על אובדן פריטים שלא נארזו היטב.

מי קובע את המחיר לפריטים שלי?
רק אתם. בזמן מילוי הטפסים תתבקשו לבחור את הסכום המבוקש על כל אחד מהפריטים שבכוונתכם למכור. צוות הדוכן אינו רשאי לשנות את המחיר או למכור את המוצר במחיר שונה מהמבוקש. עם זאת, על המחיר להיות בכפולות של חמישה שקלים. לא ניתן למכור פריט בודד במחיר שעולה על 200 ש"ח.

לא מתחשק לי לסחוב ספרים בחזרה הביתה אם הם לא יימכרו, מה לעשות?
ספרים שלא יימכרו ולא יילקחו מהדוכן בסוף הכנס ייתרמו לספריות.

אם אני רוצה למכור הרבה פריטים קטנים, אצטרך לכתוב כל אחד מהם בנפרד בטופס הפריטים?
נכון מאוד. פריטים שיימסרו למכירה ויהיו רשומים תחת אותו סעיף בטופס הפריטים — יימכרו יחד באותו מחיר. כדי למכור הרבה פריטים, כל אחד במחירו, יש לכתוב את הפריטים בסעיפים נפרדים בטופס.

פריט שלי נמכר. איך לקבל את הכסף?
עם מסירת הפריטים לדוכן תקבלו שובר מסירה — הקפידו לשמור עליו! כשתגיעו לאסוף את חפציכם תתבקשו להציג את השובר. תמורתו תקבלו את כל הפריטים שלא נמכרו ואת הכסף שהתקבל תמורת כל היתר. אנא הקפידו להגיע בשעות הפעילות של הדוכן. לא תתאפשר החזרת פריטים או כסף לאחר תום הכנס.

פריט שמסרתי נעלם בלי שנמכר. מה לעשות?
למרבה הצער אי אפשר למנוע גניבות באופן מוחלט. הנהלת הכנס אינה אחראית לחפצים שנמסרו למכירה בדוכן.

האם אוכל לעמוד ליד דוכן היד השנייה ולמכור את הפריטים בעצמי?
לא. דבר כזה ייצור עומס בלתי אפשרי על הדוכן.

האם אוכל לשלוח מישהו שיאסוף בשבילי את הפריטים ו/או הכסף מהמכירות?
על מנת שאדם אחר יוכל לאסוף את הפריטים או את כספך מהדוכן, עליו להצטייד בתעודת הזהות שלך ובאישור כתוב וחתום שמאשר לו את איסוף הפריטים, יחד עם שובר המסירה. בלי שלושת אלה לא נוכל לאשר את האיסוף.

ואם יש לי שאלות?
אחראי הדוכן יהיה זמין בדוא"ל לפני הכנס ובאזור הדוכן בזמן הכנס. אפשר ליצור עמו קשר בכתובת secondhand@olamot-con.org.il.